SPEELWIJZE

1

Ronde 1: Klaar voor de start

Behoefte in kaart brengen lokale netwerken. Workshop Kaart Het Aan: van spel naar intrinsieke motivatie boven tafel.

2

Ronde 2: Start

Aankaarters spelen binnen hun eigen lokale netwerk het Kaart Het Aan spel. 

3

Ronde 3: Meet-up

Ontwerp-bijeenkomst waarin alle verzamelde data gebundeld en gecategoriseerd worden en vervolgens verbonden aan bestaande initiatieven. 

4

Ronde 4: Level-up

Tools en middelen om deze speelwijze voor digitale inclusie verder uit te dragen.

Spelregels

Starten

betekent werken aan een positieve houding ten opzichten van digitalisering in het dagelijks leven.

Onze aankaarters

iedereen die in verbinding staat met mensen die op dit moment niet digitaal zelfstandig zijn.

Onze kaartspelers

iedereen die in verbinding staat met de aankaarters en we besteden extra aandacht aan diegene die nog nooit online is geweest.

Wij brengen in kaart

en leggen de verbinding tussen het bestaande aanbod en de intrinsieke motivatie.

© Kaart Het Aan is onderdeel van Agents of Change